Preguntes freqüents

1. COM PUC SER CLIENT DE FIBRA?

Pots fer-te client de Wifiboo: a través de la web, trucant al 900 533 585 o mitjançant un dels nostres distribuïdors.

2. TINDRÉ COMPROMÍS DE PERMANÈNCIA?

Si contractes la fibra, pots escollir l’alta gratuïta amb una permanència de 12 mesos, o pagar la quota d’alta de 148,76€ + IVA i no tenir permanència.

En cas de baixa voluntària del servei de fibra (òptica i ràdio) hauràs de facilitar que Wifiboo reculli els equips del teu habitatge en el termini màxim de 15 dies. En cas que no es pugui fer la recollida, Wifiboo facturarà l’import dels equips instal·lats, que és de 180,00 € + IVA. En cas d’incompliment del compromís de permanència de 12 mesos, Wifiboo facturarà l’import de les quotes restants fins a la finalització de la permanència.

3. QUINA COBERTURA DE FIBRA TÉ WIFIBOO?

Wifiboo és un operador que dona el servei de fibra ràdio i fibra òptica a través de xarxa pròpia i xarxa de tercers amb sortida a Internet nacional i internacional.

4. QUÈ HE DE FER PER CANCEL·LAR LA PORTABILITAT?

Pots cancel·lar el procés de portabilitat trucant al 900 533 585 o enviant un correu electrònic a info@wifiboo.cat. Si la portabilitat de la fibra ja s’ha fet efectiva, aquesta no es podrà cancel·lar.

5. QUÈ NECESSITO PER DONAR-ME D’ALTA?

Si vols fer una alta nova: només fan falta les dades del titular.

Si vols fer una portabilitat: només cal la factura de l’operador actual i les dades del titular.

6. COM ES FA EL PROCÉS DE PORTABILITAT DEL MEU OPERADOR A WIFIBOO?

Per fer la portabilitat només necessitem la factura de l’operador actual on surt l’IUA (Identificador Únic d’Accés). Es realitza la sol·licitud i quan es fa efectiva, et truquem per portar els aparells a casa teva.

7. COMANDA I ACTIVACIÓ

En cas d’alta: es fa la sol·licitud i, posteriorment, un tècnic et trucarà per connectar-te la fibra a l’entrada de casa. Un cop fet, quedem immediatament amb tu per instal·lar-te el router i el pont interior. Amb aquests equips podràs connectar-te amb cable i per wifi.

En cas de portablitat: quan es demana la portabilitat pot tardar un mínim de tres dies. Quan s’hagi fet efectiva la portabilitat, et trucarem per venir a casa teva a portar-te els nostres aparells, router i pont interior (en aquest cas no cal fer instal·lació).

8. QUÈ HE DE FER PER CANCEL·LAR LA PORTABILITAT?

En cas que encara no estigui tramitada, si ens truques i ens envies un correu electrònic a info@wifiboo.cat, la portabilitat es pot cancel·lar. En cas que quan ens truquis la portabilitat ja estigui tramitada, et cobrarem el compromís de permanència (148,76€+IVA).

1. COM PUC SER CLIENT DE MÒBIL?

Pots fer-te client de Wifiboo: a través de la web, trucant al 900 533 585 o mitjançant un dels nostres distribuïdors.

2. QUINA COBERTURA MÒBIL TÉ WIFIBOO?

Wifiboo és un operador mòbil virtual que utilitza la xarxa de Movistar, per la qual cosa compartim la seva mateixa cobertura 4G.

3. COM ES FA EL PROCÉS DE PORTABILITAT DEL MEU OPERADOR A WIFIBOO?

La portabilitat consisteix a canviar d’operador sense canviar de número de telèfon. Els tràmits comencen en el moment en què reps la teva targeta SIM. Els passos són els següents: quan rebis la teva targeta SIM a través del nostre missatger, s’iniciarà el procés de portabilitat. Wifiboo contactarà amb el teu actual proveïdor de serveis i t’enviarem un SMS indicant la data per la teva finestra de canvi. Quan arribi aquesta data només hauràs de canviar la targeta SIM del teu telèfon per la teva nova SIM de Wifiboo i efectuar la teva primera trucada perquè es produeixi l’activació. Recorda que hauràs de configurar l’APN per poder tenir connexió de dades.

4. QUÈ NECESSITO PER DONAR-ME D’ALTA?

Has de ser major d’edat, tenir un compte bancari i una adreça de correu electrònic. Si vols venir a Wifiboo conservant el teu número de sempre, has de ser el titular de la línia i no tenir cap altra portabilitat en curs.

Documentació necessària per a altes de telefonia fixes i mòbils (noves i portabilitats):
Si ets particular:
DNI del titular de la línia per les dues cares (que no estigui caducat). Si és portabilitat, també és necessària una còpia de la factura de l’operador actual.
Si es tracta d’una empresa: CIF de l’empresa, DNI de l’apoderat de l’empresa per les dues cares (que no estigui caducat), document que justifiqui l’apoderament (escriptura, poders…). Si és portabilitat, també és necessària una còpia de la factura de l’operador actual.

5. TINDRÉ COMPROMÍS DE PERMANÈNCIA?

No existeix el compromís de permanència amb tarifa mòbil de Wifiboo. Ets lliure de marxar quan vulguis.

6. COMANDA I ACTIVACIÓ

Una vegada realitzats tots els passos de la contractació, la teva SIM arribarà aproximadament en 3 dies laborables a través del nostre missatger.

7. JA TINC LA SIM, COM ACTIVO LA MEVA LÍNIA?

Necessitem que ens avisis que l’has rebut correctament. Ho pots fer trucant al 900 533 585 ext.1 Wifiboo o ens pots enviar un correu electrònic a info@wifiboo.cat

Si has demanat un número nou, quan ens truquis l’activarem al moment i ja podràs inserir la targeta en un terminal lliure i revisar que la reconeix i agafa cobertura Wifiboo. Una vegada el telèfon agafi la senyal i reconegui l’operadora, el número quedarà correctament activat.

Si has demanat portabilitat, una vegada rebem la confirmació de la recepció de la targeta SIM, tramitarem el canvi d’operador i en 48 hores es farà efectiva la portabilitat. De totes maneres, rebràs un SMS indicant el dia que es farà el canvi, normalment de matinada. Recorda posar la targeta al terminal la nit abans i deixar el telèfon apagat perquè s’activi correctament. Quan l’engeguis, comprova que agafa cobertura Wifiboo. Un cop el telèfon agafi la senyal i reconegui l’operadora, el número quedarà correctament activat.
Per connectar-te a Internet des del mòbil, necessitaràs tenir configurada correctament la connexió de dades del teu mòbil. Per fer-ho pots consultar el manual d’activació que trobaràs a continuació.

8. COM PUC CONFIGURAR INTERNET APN AL MEU MÒBIL?

Per tenir connexió de dades al teu mòbil cal que configuris l’APN de Wifiboo. Per fer-ho, segueix aquests manuals en funció del sistema operatiu que tinguis:

  • ANDROID: segueix les instruccions del manual que trobaràs aquí
  • iOS/iPhone: connecta’t a una xarxa wifi i, des del telèfon, clica aquí i instal·la el perfil que es descarregarà al teu telèfon.
    Assegura’t de tenir les dades activades i també l’opció de connexió de dades en itinerància.
9. EL MEU IPHONE/IPAD NO EM DEIXA COMPARTIR LES DADES

Segueix els passos d’aquest manual per activar aquesta opció

10. SOC A L’ESTRANGER I NO TINC CONNEXIÓ DE DADES

Com que s’utilitzen perfils diferents, hauràs de tornar a configurar l’APN segons el teu sistema:

  • ANDROID: segueix les instruccions del manual que trobaràs aquí
  • iOS/iPhone: connecta’t a una xarxa wifi i, des del telèfon, clica aquí i instal·la el perfil que es descarregarà al teu telèfon.
    Assegura’t de tenir les dades activades i també l’opció de connexió de dades en itinerància.

11. SOC A L’ESTRANGER I LA LÍNIA NO TÉ COBERTURA NI PER FER TRUCADES

Això passa perquè, en alguns casos, la línia no es registra automàticament a la xarxa de l’operador estranger.
– Busca l’app “Serveis SIM”, “Serveis Aire” o “SIM Toolkit”.
– Tria l’opció Roaming, clicant-hi a sobre.
– Tria l’opció Broker, clicant-hi a sobre.
La línia s’hauria de registrar amb normalitat. Si agafa cobertura i no tens connexió de dades, verifica la configuració APN de l’apartat anterior.
A partir d’aquí, continuem amb el punt 9.

12. TINC BÚSTIA DE VEU?

Wifiboo t’ofereix el servei gratuït de bústia de veu des del moment que activis la teva SIM. Podràs accedir-hi trucant al 121. Si ets a l’estranger, ho podràs fer des del número +34 911 090 099.
Si la vols desactivar, escriu al teu mòbil el codi ## 002 # i prem la tecla de trucada. La teva bústia quedarà desactivada.

13. COM PUC FER UN FORÇAT DE LA XARXA?

Això s’ha de fer en els casos en què la línia no agafa la xarxa automàticament.   Els passos a seguir són:
– Ajustaments > Xarxes mòbils > Operadors de xarxa (cerca manual)
– Seleccionar una altra xarxa que no sigui Wifiboo
– Esperar 30 segons                                                                                                              – Connectar-se a la xarxa de Wifiboo                                                                                Ara la teva línia hauria d’estar connectada a la xarxa.

14. PUC ACTIVAR/DESACTIVAR EL DESVIAMENT DE TRUCADES? QUIN COST TÉ?

Està activat per defecte. El pots desactivar enviant-nos un email a info@wifiboo.cat o trucant al 900 533 585.
Quan actives el desviament de trucada estàs automatitzant que el teu número truqui al telèfon del desviament. La tarifa que se t’aplicarà és exactament la mateixa que resultaria de trucar des del teu mòbil a la línia de desviament.

15. PUC ENVIAR O REBRE SMS PREMIUM O MMS?

WIfiboo no permet l’enviament d’aquest tipus de missatges.

16. VAIG A L’ESTRANGER, PUC ACTIVAR EL SERVEI DE ROAMING?

Està activat per defecte. El pots desactivar enviant-nos un email a info@wifiboo.cat o trucant al 900 533 585.
Des del 15/06/2017, als països que pertanyen a la Zona UE s’aplica la mateixa tarifa que en operar amb la teva línia en territori nacional, amb algunes restriccions que pots consultar a les condicions generals de la teva tarifa. El servei de roaming serà necessari per a la resta de països. Quan estigui activat fora del país, apareixerà una R.

17. QUE ÉS L’ICC?

L’ICC i el número de telèfon són les dades que identifiquen la targeta SIM. L’ICC és un número que trobaràs al revers de la targeta mòbil imprès just al costat del xip.

18. QUÈ HE DE FER PER CANCEL·LAR LA PORTABILITAT?

Pots cancel·lar el procés de portabilitat trucant al 900 533 585 o escrivint un correu electrònic a portabilitat@wifiboo.cat. T’aconsellem que facis la notificació abans de les 13:30 hores del dia hàbil següent al dia en que hagis fet l’activació de la portabilitat. Transcorregut aquest període, la teva línia es portarà a Wifiboo. Un cop activa, si vols tornar al teu anterior operador hauràs d’iniciar de nou els tràmits de portabilitat inversa.

19. PUC LIMITAR EL CONSUM DEL MEU MÒBIL?

És clar que sí, només has de trucar al telèfon gratuït 222 des de la teva línia.
Establirem per al teu consum el límit màxim que decideixis, i abans que hagis consumit aquest import rebràs un SMS informatiu.

20. COM PUC TRUCAR AMB NÚMERO OCULT?

Per trucar amb número ocult només has de marcar la seqüència # 31 # a la pantalla del teu telèfon, seguida del número de telèfon al qual vulguis trucar. Després, prem la tecla de trucada i estaràs trucant a aquest telèfon amb número ocult/privat.

21. REBRÉ ALGUN AVÍS SI EXCEDEIXO EL LÍMIT DE DADES CONTRACTADES?

Sí, t’enviarem un SMS gratuït quan hagis gastat el 80% de la capacitat contractada. Quan hagis consumit més del 90%, rebràs un segon SMS informant-te sobre la possibilitat de contractar un bo addicional amb el qual podràs continuar navegant a màxima velocitat.

1. COM REBRÉ LES FACTURES?

Degut a la nostra política mediambiental, les factures només s’envien per correu electrònic. Si vols modificar l’adreça electrònica, ho pots sol·licitar a través del correu electrònic clients@wifiboo.cat

2. QUAN ES COBRA EL REBUT?

Emetem la factura entre els dies 1 i el 5 de cada mes, i automàticament passem el rebut al teu banc. El cobrament es farà en un màxim de 5 dies a partir de la data de l’emissió de la factura.

3. SE M’HA INTERROMPUT EL SERVEI PER IMPAGAMENT, QUÈ PUC FER PER RESTABLIR-LO?

Per restablir el servei només t’has de posar en contacte amb nosaltres a través del telèfon 900 533 585 o enviar un correu electrònic a clients@wifiboo.cat. T’enviarem un link per fer el pagament mitjançant targeta o et facilitarem un número de compte perquè puguis fer la transferència. Una vegada rebut el pagament, si s’ha realitzat en horari d’oficina, el teu servei es restablirà immediatament.

Vols que t'aclarim algún dubte més?
Contractant Fibra òptica Montserrat 600 + Telefonia Mòbil Garbí et regalem DAZN o FILMIN durant 3 mesos.

CONDICIONS DE LA PROMOCIÓ:

Tant la connexió de fibra òptica com la línia de telefonia mòbil tindran una permanència de 12 mesos.

Aquesta promoció no és acumulable.

Promoció vàlida fins al 20/12/2021 o fins a esgotar existències.

El regal es comença a gaudir quan el client bescanvia el “codi regal” de la plataforma escollida. Aquest codi només es facilitarà una vegada i exclusivament al titular de la connexió.