Preguntes freqüents

1. COM PUC SER CLIENT DE FIBRA?

Pots fer-te client de Wifiboo de tres maneres diferents: a través del nostre web wifiboo.cat; per telèfon, trucant 972 596 774, o a través d’un dels nostres distribuïdors.

2. TINDRÉ COMPROMÍS DE PERMANÈNCIA?

Si contractes la fibra, pots escollir no pagar la quota d’alta i establir una permanència de 6 mesos amb la nostra operadora.
En cas de baixa voluntària del servei de fibra, hauràs de facilitar que wifiboo reculli els equips del teu habitatge en el termini màxim de 15 dies. En cas que no es pugui fer la recollida, wifiboo facturarà l’import dels equips instal·lats que és de 180,00 € + IVA. A més, si la baixa correspon a un servei d’alta amb permanència i aquesta no s’ha complert, es facturarà un import de 120,00 € + IVA.

3. QUINA COBERTURA FIBRA TÉ WIFIBOO?

Wifiboo és un operador que dona el servei de fibra ràdio i fibra òptica a través de xarxa pròpia i xarxa de tercers amb sortida a internet nacional i internacional.

4. QUÈ HE DE FER PER CANCEL·LAR LA PORTABILITAT?

Pots cancel·lar el procés de portabilitat trucant al 972 596 774 o escrivint a portabilitat@wifiboo.cat. T’aconsellem que facis la notificació abans de les 13:30 hores del dia hàbil següent al dia en que hagis fet l’activació de la portabilitat. Transcorregut aquest període, la teva línia portarà a wifiboo. Un cop activa, si vols tornar al teu anterior operador hauràs d’iniciar de nou els tràmits de portabilitat inversa.

5. COM ES FA EL PROCÉS DE PORTABILITAT DEL MEU OPERADOR A WIFIBOO?

Per fer la portabilitat només necessitem la factura de l’operador actual on surt l’IUA (identificador únic accés). Es realitza la sol·licitud i quan es fa efectiva, et truquem per portar els aparells a casa teva.

6. QUÈ NECESSITO PER DONAR-ME D’ALTA?

Si vols passar-te a wifiboo des d’una portabilitat: només cal la factura de l’operador actual i les dades del titular (portabilitat).
Si vols passar-te a wifiboo des d’una alta nova: només fan falta les dades del titular.

7. COMANDA I ACTIVACIÓ

En cas d’alta: es fa la sol·licitud i a partir de 24 hores després de que sigui concedida, un tècnic et trucarà per connectar-te la fibra a l’entrada de casa. Un cop fet, quedem immediatament amb tu per instal·lar-te el router i el pont interior. Amb aquests equips podràs connectar-te amb cable i per wifi.

En cas de portablitat: quan es demana la portabilitat pot tardar un mínim de tres dies. Rebrem un avís i et trucarem per anar a casa teva a portar els nostres aparells router i pont interior (en aquest cas no cal fer instal·lació).

8. QUÈ HE DE FER PER CANCEL·LAR LA PORTABILITAT?
En cas que encara no estigui tramitada, si ens truques i ens envies la cancel·lació per escrit es pot cancel·lar. En cas que quan ens truquis la portabilitat ja no es pugui tirar enrere, encara que no t’haguem portat els aparells, cobraríem la permanència.
1. COM PUC SER CLIENT DE MÒBIL?

Pots fer-te client de Wifiboo de tres maneres diferents: a través del nostre web wifiboo.cat; per telèfon, trucant 972 596 774, o a través d’un dels nostres distribuïdors.

2. QUINA COBERTURA MÒBIL TÉ WIFIBOO?

Wifiboo és un operador mòbil virtual que utilitza la xarxa de Movistar i Orange, per la qual cosa compartim la seva mateixa cobertura 3G i 4G.

3. COM ES FA EL PROCÉS DE PORTABILITAT DEL MEU OPERADOR A WIFIBOO?
La portabilitat és un procés molt senzill que consisteix a canviar d’operador sense canviar de número de telèfon. Els tràmits comencen en el moment en que reps la teva comanda. Els passos són els següents: quan rebis la teva targeta SIM a través del nostre missatger, s’iniciarà el procés de portabilitat. Wifiboo contactarà amb el teu actual proveïdor de serveis i t’enviarem un SMS indicant la data per la teva finestra de canvi. Quan arribi aquesta data només hauràs de canviar la targeta SIM del teu telèfon per la teva nova SIM de wifiboo i efectuar la teva primera trucada perquè es produeixi l’activació. Recorda que hauràs de configurar l’APN per poder tenir connexió de dades.
4. QUÈ NECESSITO PER DONAR-ME D’ALTA?

Només has de ser major d’edat, tenir un compte bancari i una adreça de correu electrònic. Si vols passar-te a wifiboo conservant el teu número de sempre, has de ser el titular de la línia i no tenir cap altra portabilitat en curs.
Documentació necessària per a altes de telefonia fixes i mòbils (noves i portabilitats):
Si ets particular:
DNI del titular de la línia per les dues cares (que no estigui caducat). Si és portabilitat, també és necessària una còpia de la factura de l’operador actual.
Si es tracta d’una empresa: CIF de l’empresa, DNI de l’apoderat de l’empresa per les dues cares (que no estigui caducat), document que justifiqui l’apoderament (escriptura, poders…). Si és portabilitat, també és necessària una còpia de la factura de l’operador actual.

5. TINDRÉ COMPROMÍS DE PERMANÈNCIA?

No existeix el compromís de permanència amb tarifa mòbil a wifiboo. Ets lliure de marxar quan vulguis.

6. COMANDA I ACTIVACIÓ

Un cop realitzats correctament tots els passos de la contractació, la teva SIM arribarà en aproximadament 3 dies laborables a través d’una agència de transport.

7. JA TINC LA SIM, COM ACTIVO LA MEVA LÍNIA?

En primer lloc, cal que ens avisis que l’has rebut correctament. Ens pots trucar al 972596774 ext.1 wifiboo o ens pots enviar un email a info@wifiboo.cat
Si has demanat un número nou, quan ens truquis l’activarem al moment i ja podràs inserir la targeta en un terminal lliure i revisar que la reconeix i agafa cobertura wifiboo. Un cop el telèfon agafi la senyal i reconegui l’operadora, el número quedarà correctament activat.
Si has demanat portabilitat, un cop rebem la confirmació de la recepció de la targeta SIM, tramitarem el canvi d’operador i en 48 hores es farà efectiva la portabilitat. De totes formes, rebràs un SMS indicant el dia que es farà el canvi, normalment de matinada. Recorda posar la targeta al terminal la nit abans i deixar el telèfon agagat perquè s’activi correctament. Quan l’engeguis, comprova que agafa cobertura wifiboo. Un cop el telèfon agafi la senyal i reconegui l’operadora, el número quedarà correctament activat.
Per connectar-te a Internet des del mòbil, necessitaràs tenir configurada correctament la connexió de dades del teu mòbil. Per fer-ho pots consultar el manual d’activació que trobaràs a continuació.

8. COM PUC CONFIGURAR INTERNET APN AL MEU MÒBIL?

Per tenir connexió de dades al teu mòbil cal que configuris l’APN de wifiboo. Per fer-ho, segueix aquests manuals en funció del sistema operatiu que tinguis:

  • ANDROID: segueix les instruccions del manual que trobaràs aquí
  • iOS/iPhone: connecta’t a una xarxa wifi i, des del telèfon, clica aquí instal·la el perfil que es descarregarà al teu telèfon.
    Assegura’t de tenir les dades activades i també l’opció de connexió de dades en itinerància.
9. EL MEU IPHONE/IPAD NO EM DEIXA COMPARTIR LES DADES

Segueix els passos d’aquest manual per activar aquesta opció

10. SOC A L’ESTRANGER I NO TINC CONNEXIÓ DE DADES
Com que s’utilitzen perfils diferents, hauràs de tornar a configurar l’APN segons el teu sistema:
  • ANDROID: segueix les instruccions del manual que trobaràs aquí
  • iOS/iPhone: connecta’t a una xarxa wifi i, des del telèfon, clica aquí instal·la el perfil que es descarregarà al teu telèfon. Assegura’t de tenir les dades activades i també l’opció de connexió de dades en itinerància.
11. SOC A L’ESTRANGER I LA LÍNIA NO TÉ COBERTURA NI PER FER TRUCADES

Això passa perquè, en alguns casos, la línia no es registra automàticament a la xarxa de l’operador estranger.
– Busca l’app “Serveis SIM”, “Serveis Aire” o “SIM Toolkit”.
– Tria l’opció Roaming, clicant-hi a sobre.
– Tria l’opció Broker, clicant-hi a sobre.
La línia s’hauria de registrar amb normalitat. Si agafa cobertura i no tens connexió de dades, verifica la configuració APN de l’apartat anterior.
A partir d’aquí, continuem amb el punt 9.

12. TINC BÚSTIA DE VEU?

Wifiboo t’ofereix el servei gratuït de bústia de veu des del moment que activis la teva SIM. Podràs accedir-hi trucant al 121. Si ets a l’estranger, ho podràs fer des del número +34 911 090 099.
Si la vols desactivar, escriu al teu mòbil el codi ## 002 # i prem la tecla de trucada. La teva bústia quedarà desactivada.

13. PUC ACTIVAR/DESACTIVAR EL DESVIAMENT DE TRUCADES? QUIN COST TÉ?

Està activat per defecte. El pots desactivar enviant-nos un e-mail a info@wifiboo.cat o trucant al 972 596 774.
Quan actives el desviament de trucada estàs automatitzant que el teu número truqui al telèfon del desviament. La tarifa que se t’aplicarà és exactament la mateixa que resultaria de trucar des del teu mòbil a la línia de desviament.

14. PUC ENVIAR O REBRE SMS PREMIUM O MMS?

WIfiboo no permet l’enviament d’aquest tipus de missatges.

15. VAIG A L’ESTRANGER, PUC ACTIVAR EL SERVEI DE ROAMING?

Està activat per defecte. El pots desactivar enviant-nos un e-mail a info@wifiboo.cat o trucant al 972 596 774.
Des del 15/06/2017, als països que pertanyen a la Zona UE s’aplica la mateixa tarifa que en operar amb la teva línia en territori nacional, amb algunes restriccions que pots consultar a les condicions generals de la teva tarifa. El servei de roaming serà necessari per a la resta de països. Quan estigui activat fora del país, apareixerà una R.

16. QUE ÉS L’ICC?

L’ICC i el número de telèfon són les dades que identifiquen la targeta SIM. L’ICC és un número que trobaràs al revers de la targeta mòbil imprès just al costat del xip.

17. QUÈ HE DE FER PER CANCEL·LAR LA PORTABILITAT?

Pots cancel·lar el procés de portabilitat trucant al 972 596 774 o escrivint a portabilitat@wifiboo.cat. T’aconsellem que facis la notificació abans de les 13:30 hores del dia hàbil següent al dia en que hagis fet l’activació de la portabilitat. Transcorregut aquest període, la teva línia portarà a wifiboo. Un cop activa, si vols tornar al teu anterior operador hauràs d’iniciar de nou els tràmits de portabilitat inversa.

18. PUC LIMITAR EL CONSUM DEL MEU MÒBIL?

És clar que sí, només has de trucar al telèfon gratuït 222 des de la teva línia.
Establirem per al teu consum el límit màxim que decideixis, i abans que hagis consumit aquest import rebràs un SMS informatiu.

19. COM PUC TRUCAR AMB NÚMERO OCULT?

Per trucar amb número ocult només has de marcar la seqüència # 31 # a la pantalla del teu telèfon, seguida del número de telèfon al qual vulguis trucar. Després, prem la tecla de trucada i estaràs trucant a aquest telèfon amb número ocult/privat.

20. REBRÉ ALGUN AVÍS SI EXCEDEIXO EL LÍMIT DE DADES CONTRACTADES?

Sí, t’enviarem un SMS gratuït quan hagis gastat el 80% de la capacitat contractada. Quan hagis consumit més del 90%, rebràs un segon SMS informant-te sobre la possibilitat de contractar un bonus addicional amb el qual podràs continuar navegant a màxima velocitat.

21. EN 4G, TINDRÉ COMPROMÍS DE PERMANÈNCIA?

Si contractes 4G a casa, pots escollir entre pagar l’aparell router-wifi a 96 € o no pagar-lo i establir una permanència de 6 mesos amb la nostra operadora. En cas de baixa voluntària del servei de fibra, hauràs de facilitar que wifiboo reculli els equips del teu habitatge en el termini màxim de 15 dies. En cas que no es pugui fer la recollida, wifiboo facturarà l’import dels equips instal·lats que és de 180,00 € + IVA. A més, si la baixa correspon a un servei d’alta amb permanència i aquesta no s’ha complert, es facturarà un import de 120,00 € + IVA.

1. COM REBRÉ LES FACTURES?

Degut a la nostra política mediambiental, les factures només s’envien per correu electrònic. Si vols modificar l’adreça electrònica, ho pots sol·licitar a través del correu electrònic clients@wifiboo.cat

2. QUAN ES COBRA EL REBUT?

Emetem la factura entre els dies 1 i el 5 de cada mes, i automàticament passem el rebut al teu banc. El cobrament es farà en un màxim de 5 dies a partir de la data de l’emissió de la factura.

3. SE M’HA INTERROMPUT EL SERVEI PER IMPAGAMENT, QUÈ PUC FER PER RESTABLIR-LO?

Per restablir el servei només t’has de posar en contacte amb nosaltres a través del telèfon 972 596 774 o enviar un email a clients@wifiboo.cat. Després d’informar de que vols procedir a liquidar el deute pendent, t’enviarem un link per fer el pagament mitjançant targeta o et facilitarem un número de compte perquè puguis fer la transferència. Un cop rebuda la transferència, si s’ha realitzat en horari d’oficina, el teu servei es restablirà immediatament.

1. COM PUC SER CLIENT DE FIBRA?

Pots fer-te client de Wifiboo de tres maneres diferents: a través del nostre web wifiboo.cat; per telèfon, trucant 972 596 774, o a través d’un dels nostres distribuïdors.

2. TINDRÉ COMPROMÍS DE PERMANÈNCIA?

Si contractes la fibra, pots escollir no pagar la quota d’alta i establir una permanència de 6 mesos amb la nostra operadora.
En cas de baixa voluntària del servei de fibra, hauràs de facilitar que wifiboo reculli els equips del teu habitatge en el termini màxim de 15 dies. En cas que no es pugui fer la recollida, wifiboo facturarà l’import dels equips instal·lats que és de 180,00 € + IVA. A més, si la baixa correspon a un servei d’alta amb permanència i aquesta no s’ha complert, es facturarà un import de 120,00 € + IVA.

3. QUINA COBERTURA FIBRA TÉ WIFIBOO?

Wifiboo és un operador que dona el servei de fibra ràdio i fibra òptica a través de xarxa pròpia i xarxa de tercers amb sortida a internet nacional i internacional.

4. QUÈ HE DE FER PER CANCEL·LAR LA PORTABILITAT?

Pots cancel·lar el procés de portabilitat trucant al 972 596 774 o escrivint a portabilitat@wifiboo.cat. T’aconsellem que facis la notificació abans de les 13:30 hores del dia hàbil següent al dia en que hagis fet l’activació de la portabilitat. Transcorregut aquest període, la teva línia portarà a wifiboo. Un cop activa, si vols tornar al teu anterior operador hauràs d’iniciar de nou els tràmits de portabilitat inversa.

5. COM ES FA EL PROCÉS DE PORTABILITAT DEL MEU OPERADOR A WIFIBOO?

Per fer la portabilitat només necessitem la factura de l’operador actual on surt l’IUA (identificador únic accés). Es realitza la sol·licitud i quan es fa efectiva, et truquem per portar els aparells a casa teva.

6. QUÈ NECESSITO PER DONAR-ME D’ALTA?

Si vols passar-te a wifiboo des d’una portabilitat: només cal la factura de l’operador actual i les dades del titular (portabilitat).
Si vols passar-te a wifiboo des d’una alta nova: només fan falta les dades del titular.

7. COMANDA I ACTIVACIÓ

En cas d’alta: es fa la sol·licitud i a partir de 24 hores després de que sigui concedida, un tècnic et trucarà per connectar-te la fibra a l’entrada de casa. Un cop fet, quedem immediatament amb tu per instal·lar-te el router i el pont interior. Amb aquests equips podràs connectar-te amb cable i per wifi.

En cas de portablitat: quan es demana la portabilitat pot tardar un mínim de tres dies. Rebrem un avís i et trucarem per anar a casa teva a portar els nostres aparells router i pont interior (en aquest cas no cal fer instal·lació).

8. QUÈ HE DE FER PER CANCEL·LAR LA PORTABILITAT?
En cas que encara no estigui tramitada, si ens truques i ens envies la cancel·lació per escrit es pot cancel·lar. En cas que quan ens truquis la portabilitat ja no es pugui tirar enrere, encara que no t’haguem portat els aparells, cobraríem la permanència.
1. COM PUC SER CLIENT DE MÒBIL?

Pots fer-te client de Wifiboo de tres maneres diferents: a través del nostre web wifiboo.cat; per telèfon, trucant 972 596 774, o a través d’un dels nostres distribuïdors.

2. QUINA COBERTURA MÒBIL TÉ WIFIBOO?

Wifiboo és un operador mòbil virtual que utilitza la xarxa de Movistar i Orange, per la qual cosa compartim la seva mateixa cobertura 3G i 4G.

3. COM ES FA EL PROCÉS DE PORTABILITAT DEL MEU OPERADOR A WIFIBOO?
La portabilitat és un procés molt senzill que consisteix a canviar d’operador sense canviar de número de telèfon. Els tràmits comencen en el moment en que reps la teva comanda. Els passos són els següents: quan rebis la teva targeta SIM a través del nostre missatger, s’iniciarà el procés de portabilitat. Wifiboo contactarà amb el teu actual proveïdor de serveis i t’enviarem un SMS indicant la data per la teva finestra de canvi. Quan arribi aquesta data només hauràs de canviar la targeta SIM del teu telèfon per la teva nova SIM de wifiboo i efectuar la teva primera trucada perquè es produeixi l’activació. Recorda que hauràs de configurar l’APN per poder tenir connexió de dades.
4. QUÈ NECESSITO PER DONAR-ME D’ALTA?

Només has de ser major d’edat, tenir un compte bancari i una adreça de correu electrònic. Si vols passar-te a wifiboo conservant el teu número de sempre, has de ser el titular de la línia i no tenir cap altra portabilitat en curs.
Documentació necessària per a altes de telefonia fixes i mòbils (noves i portabilitats):
Si ets particular:
DNI del titular de la línia per les dues cares (que no estigui caducat). Si és portabilitat, també és necessària una còpia de la factura de l’operador actual.
Si es tracta d’una empresa: CIF de l’empresa, DNI de l’apoderat de l’empresa per les dues cares (que no estigui caducat), document que justifiqui l’apoderament (escriptura, poders…). Si és portabilitat, també és necessària una còpia de la factura de l’operador actual.

5. TINDRÉ COMPROMÍS DE PERMANÈNCIA?

No existeix el compromís de permanència amb tarifa mòbil a wifiboo. Ets lliure de marxar quan vulguis.

6. COMANDA I ACTIVACIÓ

Un cop realitzats correctament tots els passos de la contractació, la teva SIM arribarà en aproximadament 3 dies laborables a través d’una agència de transport.

7. JA TINC LA SIM, COM ACTIVO LA MEVA LÍNIA?

En primer lloc, cal que ens avisis que l’has rebut correctament. Ens pots trucar al 972596774 ext.1 wifiboo o ens pots enviar un email a info@wifiboo.cat
Si has demanat un número nou, quan ens truquis l’activarem al moment i ja podràs inserir la targeta en un terminal lliure i revisar que la reconeix i agafa cobertura wifiboo. Un cop el telèfon agafi la senyal i reconegui l’operadora, el número quedarà correctament activat.
Si has demanat portabilitat, un cop rebem la confirmació de la recepció de la targeta SIM, tramitarem el canvi d’operador i en 48 hores es farà efectiva la portabilitat. De totes formes, rebràs un SMS indicant el dia que es farà el canvi, normalment de matinada. Recorda posar la targeta al terminal la nit abans i deixar el telèfon agagat perquè s’activi correctament. Quan l’engeguis, comprova que agafa cobertura wifiboo. Un cop el telèfon agafi la senyal i reconegui l’operadora, el número quedarà correctament activat.
Per connectar-te a Internet des del mòbil, necessitaràs tenir configurada correctament la connexió de dades del teu mòbil. Per fer-ho pots consultar el manual d’activació que trobaràs a continuació.

8. COM PUC CONFIGURAR INTERNET APN AL MEU MÒBIL?

Per tenir connexió de dades al teu mòbil cal que configuris l’APN de wifiboo. Per fer-ho, segueix aquests manuals en funció del sistema operatiu que tinguis:

  • ANDROID: segueix les instruccions del manual que trobaràs aquí
  • iOS/iPhone: connecta’t a una xarxa wifi i, des del telèfon, clica aquí instal·la el perfil que es descarregarà al teu telèfon.
    Assegura’t de tenir les dades activades i també l’opció de connexió de dades en itinerància.
9. EL MEU IPHONE/IPAD NO EM DEIXA COMPARTIR LES DADES

Segueix els passos d’aquest manual per activar aquesta opció

10. SOC A L’ESTRANGER I NO TINC CONNEXIÓ DE DADES
Com que s’utilitzen perfils diferents, hauràs de tornar a configurar l’APN segons el teu sistema:
  • ANDROID: segueix les instruccions del manual que trobaràs aquí
  • iOS/iPhone: connecta’t a una xarxa wifi i, des del telèfon, clica aquí instal·la el perfil que es descarregarà al teu telèfon. Assegura’t de tenir les dades activades i també l’opció de connexió de dades en itinerància.
11. SOC A L’ESTRANGER I LA LÍNIA NO TÉ COBERTURA NI PER FER TRUCADES

Això passa perquè, en alguns casos, la línia no es registra automàticament a la xarxa de l’operador estranger.
– Busca l’app “Serveis SIM”, “Serveis Aire” o “SIM Toolkit”.
– Tria l’opció Roaming, clicant-hi a sobre.
– Tria l’opció Broker, clicant-hi a sobre.
La línia s’hauria de registrar amb normalitat. Si agafa cobertura i no tens connexió de dades, verifica la configuració APN de l’apartat anterior.
A partir d’aquí, continuem amb el punt 9.

12. TINC BÚSTIA DE VEU?

Wifiboo t’ofereix el servei gratuït de bústia de veu des del moment que activis la teva SIM. Podràs accedir-hi trucant al 121. Si ets a l’estranger, ho podràs fer des del número +34 911 090 099.
Si la vols desactivar, escriu al teu mòbil el codi ## 002 # i prem la tecla de trucada. La teva bústia quedarà desactivada.

13. PUC ACTIVAR/DESACTIVAR EL DESVIAMENT DE TRUCADES? QUIN COST TÉ?

Està activat per defecte. El pots desactivar enviant-nos un e-mail a info@wifiboo.cat o trucant al 972 596 774.
Quan actives el desviament de trucada estàs automatitzant que el teu número truqui al telèfon del desviament. La tarifa que se t’aplicarà és exactament la mateixa que resultaria de trucar des del teu mòbil a la línia de desviament.

14. PUC ENVIAR O REBRE SMS PREMIUM O MMS?

WIfiboo no permet l’enviament d’aquest tipus de missatges.

15. VAIG A L’ESTRANGER, PUC ACTIVAR EL SERVEI DE ROAMING?

Està activat per defecte. El pots desactivar enviant-nos un e-mail a info@wifiboo.cat o trucant al 972 596 774.
Des del 15/06/2017, als països que pertanyen a la Zona UE s’aplica la mateixa tarifa que en operar amb la teva línia en territori nacional, amb algunes restriccions que pots consultar a les condicions generals de la teva tarifa. El servei de roaming serà necessari per a la resta de països. Quan estigui activat fora del país, apareixerà una R.

16. QUE ÉS L’ICC?

L’ICC i el número de telèfon són les dades que identifiquen la targeta SIM. L’ICC és un número que trobaràs al revers de la targeta mòbil imprès just al costat del xip.

17. QUÈ HE DE FER PER CANCEL·LAR LA PORTABILITAT?

Pots cancel·lar el procés de portabilitat trucant al 972 596 774 o escrivint a portabilitat@wifiboo.cat. T’aconsellem que facis la notificació abans de les 13:30 hores del dia hàbil següent al dia en que hagis fet l’activació de la portabilitat. Transcorregut aquest període, la teva línia portarà a wifiboo. Un cop activa, si vols tornar al teu anterior operador hauràs d’iniciar de nou els tràmits de portabilitat inversa.

18. PUC LIMITAR EL CONSUM DEL MEU MÒBIL?

És clar que sí, només has de trucar al telèfon gratuït 222 des de la teva línia.
Establirem per al teu consum el límit màxim que decideixis, i abans que hagis consumit aquest import rebràs un SMS informatiu.

19. COM PUC TRUCAR AMB NÚMERO OCULT?

Per trucar amb número ocult només has de marcar la seqüència # 31 # a la pantalla del teu telèfon, seguida del número de telèfon al qual vulguis trucar. Després, prem la tecla de trucada i estaràs trucant a aquest telèfon amb número ocult/privat.

20. REBRÉ ALGUN AVÍS SI EXCEDEIXO EL LÍMIT DE DADES CONTRACTADES?

Sí, t’enviarem un SMS gratuït quan hagis gastat el 80% de la capacitat contractada. Quan hagis consumit més del 90%, rebràs un segon SMS informant-te sobre la possibilitat de contractar un bonus addicional amb el qual podràs continuar navegant a màxima velocitat.

21. EN 4G, TINDRÉ COMPROMÍS DE PERMANÈNCIA?

Si contractes 4G a casa, pots escollir entre pagar l’aparell router-wifi a 96 € o no pagar-lo i establir una permanència de 6 mesos amb la nostra operadora. En cas de baixa voluntària del servei de fibra, hauràs de facilitar que wifiboo reculli els equips del teu habitatge en el termini màxim de 15 dies. En cas que no es pugui fer la recollida, wifiboo facturarà l’import dels equips instal·lats que és de 180,00 € + IVA. A més, si la baixa correspon a un servei d’alta amb permanència i aquesta no s’ha complert, es facturarà un import de 120,00 € + IVA.

1. COM REBRÉ LES FACTURES?

Degut a la nostra política mediambiental, les factures només s’envien per correu electrònic. Si vols modificar l’adreça electrònica, ho pots sol·licitar a través del correu electrònic clients@wifiboo.cat

2. QUAN ES COBRA EL REBUT?

Emetem la factura entre els dies 1 i el 5 de cada mes, i automàticament passem el rebut al teu banc. El cobrament es farà en un màxim de 5 dies a partir de la data de l’emissió de la factura.

3. SE M’HA INTERROMPUT EL SERVEI PER IMPAGAMENT, QUÈ PUC FER PER RESTABLIR-LO?

Per restablir el servei només t’has de posar en contacte amb nosaltres a través del telèfon 972 596 774 o enviar un email a clients@wifiboo.cat. Després d’informar de que vols procedir a liquidar el deute pendent, t’enviarem un link per fer el pagament mitjançant targeta o et facilitarem un número de compte perquè puguis fer la transferència. Un cop rebuda la transferència, si s’ha realitzat en horari d’oficina, el teu servei es restablirà immediatament.

Vols que t'aclarim algún dubte més?